vineri, 5 martie 2010

Bors de peste


Ingrediente:
1 peste (eu am avut novac, dar are cam multe oase)
2 morcovi
telina
2 cepe
1 pastarnac
1 ardei gras
bulion pentru ciorba sau 2 rosi
bors
leustean

Pestele se curata si se portioneaza. Legumele se curata si se toaca marunt. Se calesc in putin ulei dupa care se pune bulionul si apa. Se lasa sa fiarba cca 30-45 minute, pana cand sunt fierte.











Cand legumele sunt aproape fierte, se adauga borsul. Se mai lasa sa fiarba si cu borsul, apoi se pune pestele. Dupa  10-15 minute se stinge focul. Se adauga leustean din belsug.


Se serveste neaparat cu ardei iute!!

8 comentarii :

  1. am senzatia ca n-am mai macat bors de peste de un secol desi imi place mult.eu am o reteta thailandeza super interesanta cu peste (ii zice supa dar e acrita cu lamaie).sper sa o postez.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarah si la noi se mai acreste cu lamaie. Poate faci reteta sa o furam si noi de la tine...:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. O ciorbica pe gustul si placul sotului meu..........foarte bine arata si sunt convinsa ca este un deliciu.Felicitari!
    Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Maria, este o ciorbita foarte buna!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Maria, deja te-am vizitat...saru'mana pentru premiu!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aoleu, ce-mi faci cu borsul asta de peste? Nu am mai mancat de mult si al tau arata asa bine! Imi dai o portie, nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. Flori serveste-te cu ce vrei de pe blog...:-)))

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF