luni, 1 martie 2010

Paste cu chiftele in sos de rosii.



Pentru chiftele avem nevoie de:
600 gr carne tocata ( eu am avut numai porc)
2 oua
2 morcovi
2 cepe
2 felii de paine innmuiata in lapte si scursa
5 catei de usturoi
verdeata, marar sau patrunjel
sare
piper.

Pentru sos:
2 cepe
suc de rosii
cimbru
 vegeta

Se amesteca toate, se fac chiftelute in mana si se pun in tava pe hartie de copt.


Se dau la cuptor la 200 grade pana se rumenesc adica cca 30 minute.
Intre timp punem pastele la fiert in apa clocotita in care am pus un strop de sare si putin ulei.
Acum ne ocupam de sos, care se face asa: ceapa o tocam marunt, si o prajim in ulei incins, adaugam sucul de rosii si condimente, eu am pus cimbru si vegeta.
Cand chiftelutele s-au facut, le punem cu grija in sos si mai lasam la fiert 10 minute amestecand cu grija sa nu se rupa chiftelele.
Stecuram pastele le trecem prin apa rece si punem o portie buna pe o farfurie, punem si sos cu chiftele. Daca aveti niste parmezan ras este foarte bine, eu nu am avut dar au fost delicioase si asa.



Pofta buna!!


Reteta este luata de pe blogul Danielei, adica de aici: http://danielaincucina.blogspot.com

9 comentarii :

  1. o reteta delicoasa vreau si eu,dar cum distanta e mare nu-mi ramane decat sa le fac.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate asa este Sarah....ma gandesc la tine cand mananc...adica data viitoare, ca acum nu mai am nimic...am spalat si vasele...:-))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place ca ai facut chiftelutele la cuptor.. fara stat langa tigaie pana se prajesc si pe-o parte si pe alta :))
    Foarte fain arata.. te imbii sa calci stramb in post (glumesc, desigur :P)... Trebuie sa le incerc si eu cu paste.. Multumesc de idee :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Aveam emotii ca vin si mananc...ghiocei!
    O primavara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  5. Uau, ce bine arata chiftelutele cu paste, mi-ai facut pofta... Trebuie sa refac reteta...
    Multumesc ca ai incercat-o si ma bucur ca ti-a placut !
    Pupici si-o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  6. Olguta ai dreptate...ma tin de prostii in post, promit sa ma fac cuminte...:-)

    RăspundețiȘtergere
  7. Daniela a fost super buna...nu a mai ramas nimic, si am un mofturos mic daca lui i-au placut, iti dai seama....:-) Imi plac retetele tale si sigur mai incerc cateva. O sa te anunt bineinteles!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Naina,cautand pe internet ''Paste cu chiftelute'' am dat de bloggul tau....si pot sa iti spun felicitari si cat mai multe retete sa pui pe blog...doar o singura precizare am sa iti fac:D:D
    Tu ai scris:'' Stecuram pastele le trecem prin apa rece..''niciodata pastele nu se trec prin apa rece!!!ever!!este o greseala majora care se face destul de des in romania...
    Eu nu vreau sa te invinovatesc si nici nu vreau sa se inteleaga gresit:)..daca e sa inveti,de ce nu ..de invatat se invata toata viata,!!!
    O seara placuta incontinuare!
    Roxana

    RăspundețiȘtergere
  9. Roxana, cunosc si eu foarte bine acest procedeu de preparare a pastelor, insa mie nu imi plac absolut deloc nici cum arata, nici la gust daca nu le trec prin apa rece.Oricum multumesc pentru vizita si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF