sâmbătă, 8 mai 2010

Cartofi cu smantana


Cartofi cu smantana de astazi sunt un fel de budinca de cartofi.
Sunt foarte, foarte buni mai ales daca aveti si copilasi mai mici adica pe la 1 an....sigur le va placea si lor.
Reteta este una extrem de simpla.

Ingrediente:
1 kg cartofi
ulei de masline cam 50 ml
100 ml smantana
200 gr branza de vaci
3 oua
sare si piper alb

Cartofi se fierb in coaja. Dupa ce s-au fiert ii curatam si ii taiem cubulete. Se pun in tava, adaugam uleiul de masline si dam la cuptor pt 15-20 minute.
In acest timp preparam amestecul de smantana, ou, branza de vaci si condimentele. Turnam in tava peste cartofi si dam la cuptor la 175 grade pana se rumenestc.
Cam asa sa arate:
Se servesc ca si garnitura sau numai cu salata.

8 comentarii :

  1. Foarte buni! Eu pun de obicei branza sarata rasa pe razatoarea mare, smantana si cateva oua.
    In loc de ulei de masline pun unt.
    Copilul meu e mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos este rumenita.
    O zi placuta de duminica!

    RăspundețiȘtergere
  3. Faci niste chestii ataT DE SIMPLE SI FRUMOASE!

    RăspundețiȘtergere
  4. ba frate cine m-o fi pus sa tin dieta???ce faina reteta!cred ca a fost delicioasa
    te imbratisez draga mea

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu zic Sarah, sa te urci in avion si eu te astept la masa...meniul secret, dar sigur cu clatite...:-) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun,bun!pot sa vin si eu la masa?fain i-mi place!pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. am facut si eu reteta asta i-am mai adaugat putin patrunjel si piper...delicioasa

    RăspundețiȘtergere
  8. ai nevoie de o musca-n lapte? eu pic oricum :)

    stii de campania"sfoara-n tara"? no , ca am ridicat-o si la rangul de campanie . esenta: gospodinele din blogosfera isi fac cadouri. Ce , cum , unde si cum gasesti pe blogul meu la categoria "d'ale boscodinelor- sfoara-n tara". daca iti face placere , te asteptam cu bratele deschise. O zi superba si scuze pentru bruiaj :)

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF