sâmbătă, 15 mai 2010

Salam de biscuti


Astazi am facut salam de biscuiti. De mult ma gandesc sa-l fac si tot aman, nu stiu de ce, poate pentru ca este prea simplu de facut..:-) A iesit un deliciu...ma laud singura.:-P
Sa va spun si ingredientele:
800 gr biscuiti
3 linguri zahar
3 linguri cacao
600 ml lapte
50 gr unt
3 linguri miere
3 linguri nutella
esenta rom

Laptele se pune pe foc si cand se incalzeste binisor punem in el untul, mierea si nutella.
Dam deoparte si ne ocupam de biscuiti.

Biscuitii jumatate i-am facut cu robotul, jumatate rupti cu mana.


Amestecam biscuitii cu zaharul si cacaoa si amestecam foarte bine.

Peste ei turnam laptele putin cate putin pana si amestecam foarte bine. Punem si esenta de rom. Se mai pot pune nuci, stafide sau rahat.
Punem in folie si dam la frigider cateva ore. Cel mai bine este de seara pana dimineata.

Poftiti la desertul copilariei!

12 comentarii :

  1. Bravo Naina!!!Arata super bine!!!Si eu fac de multe ori salamul de biscuiti dar nu am pus niciodata nutella!!!Sa stii ca o sa incerc negresit reteta ta!!!O seara frumoasa iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Judy, incearca sa vezi ce bun este...delicios!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salamul de biscuiti este preferatul fiului meu,il fac foarte,foarte des,dar nici eu nu am pus niciodata nutella,trebuie sa fie tare bun,sigur ii da un gust aparte,de cel obisnuit,am sa-l incerc sigur pentru ca sant tare curioasa ce gust are.Pup si weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Naina.... arata delicios de ciocolatos, felictari...

    RăspundețiȘtergere
  5. fff frumsi su iesit si ce buni arata!!

    RăspundețiȘtergere
  6. arata extraordinar de bine.ciocolatos,pufos,ce sa mai delicios...si mie imi place uneori sa pun nutella:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata super! nu stiam ca se poate pune si nutella. Trebuie incercat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Denisia nici eu nu puneam nutella, dar daca am avut borcanul la indemana si ma ispitea, am zis ca nu are ce sa se intample daca pun putin...:-))

    RăspundețiȘtergere
  9. Premii haioase te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  10. un buchet de liliac si alte premii hazlii,pe alese te asteapta la mine pe blog.le meriti !

    RăspundețiȘtergere
  11. arata delicios de ciocolatos.n-am facut niciodata desi arata atat de bine si e si simplu de preparat.pup draga mea

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF