duminică, 18 iulie 2010

Ciorba de fasole in paine


Ingrediente:
400 gr boabe fasole uscata
scaricica de porc afumata
2 morcovi
2 cepe
telina
pastarnac
ardei gras
sare, piper
bulion
cimbru uscat, leustean, tarhon
Fasolea se pune la fiert si se arunca prima apa.
La fel se procedeaza si cu scaricica.
Jumatate din legumele taiate marunt se pun la fiert odata cu fasolea Restul de legume se opresc pentru prajeala.
Cat timp fierbe fasolea punem legumele ramase la prajit in putin ulei, apoi adaugam sucul de rosii si cimbrul uscat.
Cand fasolea si carnea au fiert, adaugam legumele prajite cu sucul de rosii si mai lasam sa fiarba 20 min. La sfarsit punem leusteanul tocat si tarhonul.
Daca va place modul meu de servire, ma refer la bolul de paine, trebuie sa taiati la o chifla mai maricica capacul, scoateti miezul si puneti-o in cuptor la uscat penru cateva minute, abia apoi puneti ciorba de fasole inauntru.
Nu uitati salata de rosii si ardeiul iute!
Pofta buna!

6 comentarii :

  1. o reteta romameasca cu o prezentare pe masura.
    duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bunaaa...rau! Arata super!Am facut si eu acum ceva timp si am servit-o in bol de piine de casa,capata un gust si mai placut !
    O duminica placuta ,iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. am mai vazut ciorba servita in bol de paine dar sincer nu am incercat niciodata.poate intr-o zi o sa fac si eu,doar ca trebuie sa fac si paine de casa caci n-am nici o sansa sa gasesc pe aici paine rotunda si nefeliata.una peste alta,arata super.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar aseara am mancat in Busteni! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna reteta, am mancat la restaurat si vroiam sa fac si eu dar nu prea stiam cum.
    multumesc

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF