marți, 1 februarie 2011

Chec din albusuri



Astazi am facut ciorba radauteana si mi-au ramas 5 albusuri de ou, asa ca am preparat rapid un chec din albusuri.
Este foarte bun mai ales cand insoteste o cafea sau un ceai...pe frigul asta este chiar indicat...:-)
Pentru 1 chec am folosit:
5 albusuri
5 linguri zahar pudra
5 linguri faina
coaja rasa de lamaie si zeama
arome

Albusurile se bat spuma cu un strop de sare, se adauga zaharul pudra, aromele iar la final faina amestecand de jos in sus.

Se pune in tava tapetata cu ulei si faina, sau hartie de copt.

Se da la cuptor la 180 grade pentru cca 25-30 minute.

Puteti pune in chec stafide, fructe confiate, nuci, alune...dupa plac.
Pofta buna!

4 comentarii :

  1. E FOARTE BUN...FAC SI EU ATUNCI CAND IMI RAMAN ALBUSURI

    RăspundețiȘtergere
  2. asa am facut si eu ...ca am avut albusuri ..si am respectat indicatiile pe care le-am primit la o alta reteta de chec de pe acest blog si mi-a iesti ...prima data cand mi-a iesit si mie un chec , de bucurie am deschis netul si mi-am apelat soacra si copii sa vada minunea ....soacra mea politicoasa mi-a transmis laude si felicitari , fata si baiatul mic la fel, baiatul mare foarte neincrezator imi zice " mama dar tu esti sigura ca o sa-ti mai iasa si dupa ce vii acasa ! " ...uite copii ce iti fac ! :))))))))
    Multumesc pentru explicatia cu faina ...

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF