joi, 24 februarie 2011

TORT PENTRU BAIATUL MEU!!!


Astazi baiatul meu face 10 ani asa ca am mesterit un tort mai special. 
Este amandina cu mousse de ciocolata alba asa cum a cerut sarbatoritul.
LA MULTI ANI PUIUL MEU!!!



 Si inca un tort...de rezerva...:-))

21 de comentarii :

  1. Foarte frumos si haios tortuletul. La multi ani baiatului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumooooos! La multi ani sarbatoritului si petrecere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos Giovanna! M-am inspirat de la tine. Nu a iesit chiar ca al tau de frumos, dar pe aproape! Te pup si multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dana multumim frumos de urare si de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  5. :))))) Tare frumos tortul!
    La multia ani, sarbatoritului!
    Sa cresca mare si sanatos si sa aduca numai bucurii!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani lui Tavi, sa creasca mare si sanatos si il pupam !!!

    Steluta si Ana..

    Tortul este fff frumos,banuiesc ca este si gustos:).Vreau si eu reteta;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Steluta mi-ai facut o mare surpriza intrand pe blogul meu. Te pup si pup-o si pe Ana. Iti dau reteta cand vrei, este foarte buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani!!!Sanatate si numai bine!!!
    Superb tortul cu soricei...imi place de mor!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani, Tavi. Sa-ti fie de bine minunatele torturi si toate celelalte bunatati.
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani sa-ti traiasca baiatul,sa fie sanatos si norocos! i-ai facut un tort super! si ce decoratie simpatica!

    RăspundețiȘtergere
  11. Super faina ideeaa.. La multi ani! Si muuulte torturi la fel de bune si aratoase!

    RăspundețiȘtergere
  12. LA MULTI ANI si din partea noastra(cu intarziere),sa-ti traiasca baietelul mare si frumos,sa fie sanatos si sa va bucurati de el.
    Tortul a iesit foarte frumos si m-a distrat soricelul cu funduletul ramas afara,hi,hi.Va dorim o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Tot cu intarziere, "La multi ani" si din partea mea si felicitari, faci o treaba excelenta!
    Cu mult drag,
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani pt baietelul tau.Super tortul.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cu intarziere, la multi ani pentru baiatul tau!..
    Arata f bine tortul... de fapt ambele... si cel de rezerva...iar sectiuna... delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tare hazliu tortul.Iar sectiunea, ce sa mai spun! La multi ani lui Tavi si pupici tie!

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF