duminică, 13 martie 2011

Somon cu sos de sampanie

Am pregatit pentru pranzul de astazi, somon la cuptor acompaniat de un sos delicios.
Pentru somon ne trebuie:
Ulei de masline
50 ml vin alb
Sare, piper
Jumatate lamaie stoarsa
2 catei de usturoi

Pentru sosul de sampanie avem nevoie de:
20 ml ulei de masline
1ceapa mica tocata marunt
100 ml sampanie
Putina lamaie stoarsa
2 linguri faina
250 ml smantana
Un cubulet de unt


Aranjam somonul in tava, punem peste el uleiul, vinul, sarea, piperul, lamaia stoarsa si usturoiul.
Eu am adaugat si ardei gras taiat rondele.
Dam la cuptor la 200 grade pentru 20-25 minute.
Intre timp facem sosul de sampanie astfel:
Punem uleiul la incins si adaugam ceapa taiata marunt. O lasam foarte putin pe foc si adaugam sampania.

Separat facem un sos din faina si smantana iar cand sampania fierbe, adaugam acest sos. Punem lamaie stoarsa si untul. Lasam la foc pana se ingroasa. Potrivim de sare si piper.

Intre timp s-a facut si pestele...:-)

Noi l-am servit cu legume sotate in unt.
Nu uitati paharul cu vin alb.
Pofta buna!





6 comentarii :

  1. Parca am fi vorbit :)) Tot somon am facut si eu aseara,insa o reteta mai simpla.

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicios arata!
    Un premiu te asteapta la mine pe blog!!

    RăspundețiȘtergere
  3. adoro ésta receta porque lleva salmónes una delicia,lindo plato,abrazos

    RăspundețiȘtergere
  4. am sa incerc si eu sosul asta ! asa ca te-am premiat si eu si premiul te asteapta la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, ce apetisant!Cred ca e tare bun!Yummy...

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF