marți, 5 aprilie 2011

Piurre de cartofi cu usturoi copt.

Piurre de cartofi cred ca stie toata lumea sa faca, nu va mai explic eu ce si cum, desi recunosc ca sunt foarte multe variante.
Astazi am sa va arat una dintre variantele pe care le fac eu.
Ingredientele necesare sunt:
cartofi
unt
lapte
1 ou crud
2 capatani usturoi
ulei de masline
sare si piper.

Cartofi taiati cubulete se pun la fiert cu sare.
Usturoiul se taie in doua, se pune peste el sare, piper si ulei de masline.
Daca va place rozmarinul, puneti cateva ramurele langa usturoi.
Impachetati capatanile de usturoi in folie de aluminiu si dati la cuptor cca 40-45 min.

Dupa ce cartofii au fiert, se scurg de apa si se paseaza, sau se fac cu mixerul. Puneti untul, laptele cald, oul crud si amestecati.

Cand usturoiul s-a copt, il scoatem din camasile lui, il punem pe o farfurie si il  mai pasam putin cu furculita.
Se incoporeaza in piurre, potriviti de sare si piper si gata.

Mirosul este demential, de gust nu mai vorbesc....:-)



 

2 comentarii :

  1. Naina tienes unas recetas muy buenas y me encantan de verdad,pero al traducir me tardo mucho y me gustaría que puesieras un traductor en tu blog por favor ,para facilitar y ver tus hermosas recetas muchos cariños,el puré de alcachofas es una delicia,y muy original está estupenda la receta,cariños.

    RăspundețiȘtergere
  2. Rosita Vargas, sin necesidad de traductor, copiar y pegar el texto en el traductor de Google. Simple y rápido.

    Naina, imi place foarte mult blogul tau, dar cu usturoiul copt nu ma impac deloc, nu-mi place gustul. Success in continuare.

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF