sâmbătă, 30 aprilie 2011

Vinete umplute

Faceam aceaste reteta inainte de blog foarte des, dar de post, adica numai cu ciperci.
Acum am adaugat piept de pui in ea si este pur si simplu delicioasaaaaaa.
Reteta o am dintr-o carte de bucate scrisa de o maicuta.
Daca ar fi sa-i dau nota pe o scara de la 1 la 10, din punctul meu de vedere este de nota 10....fara nici o exagerare.
Ingredinetele pentru 6 persoane sunt:
1 piept de pui
3 vinete maricele
300 gr ciuperci taiate feliute
2 cepe tocate marunt
1 morcov dat pe razatoarea mica
200 ml suc de rosii
5 catei de usturoi tocati marunt
sare, piper
cascaval ras

Incepem prin a taia cateva fasii din vinete.
Le taiam pe jumatate, si cu o lingura le scoatem miezul. 
Le damcu sare si le lasam pana facem umplutura cu taietura in jos, astfel sucul amar se va scurge din ele.
Intre timp facem umplutura astfel:
Pieptul de pui il taiam cubulete si il punem la prajit in putin ulei. 
Adaugam ceapa, morcovul ras, ciupercile, iar miezul de la vinete il punem taiat bucatele.
Potrivim de sare si piper, iar cand legumele s-au facut adaugam sucul de rosii si usturoiul pisat.
Umplem vinetele cu aceasta compozitie, le aranjam in tava, punem putin ulei si o canuta de apa.
Le dam la cuptor acoperite cu folie cca 45 min, sau pana se inmoaie vinetele. 
Cand vinetele s-au inmuiat, scoatem folia punem peste ele cascavalul ras si mai dam tava la cuptor pt inca 10-15 min.
Dupa 15 minute aratau asa, iar mirosul este.....ametitor.
Noi le-am servit cu salata verde.
Pofta buna si spor la treaba daca v-am facut pofta...:-)





14 comentarii :

  1. ...puiul in ce gramaj ( cantitate !)... altfel buna reteta... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim eu am pus un piept intreg care a fost de ajuns, acum depinde si cate vinete faci.

    RăspundețiȘtergere
  3. naina draga,credca stii deja ca ador vinetele sub toate formele ! lesin de pofta !

    RăspundețiȘtergere
  4. Pansy incearca sa faci aceste vinete si nu iti va parea rau.

    RăspundețiȘtergere
  5. Naina, pe mine m-ai convins cu reteta.O sa o incerc cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mmmm....ce delicios suna.Cu siguranta am sa incerc.

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu fac reteta asta in 2 variante: una doar cu legume si a foua cu carne de vita tocata
    eu prajesc vinetele in putin ulei inainte de a pune compozitia in ele. sunt super bune

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu o sa le incerc de post, cu ciuperci. Cred ca r merge foarte bine dupa cele facute de mine cu fenel. Ma bucur ca ai schimbat fotografia de profil, pentru ca mi se pare ca esti mai frumoasa bruneta, cu ochii aceia frumosi ca apele adanci. Ti-a facut Zamzuu o poza duminica care ar merita sa fie de profil asa este de enigmatica si cu un zambet de Mona Lisa. Te sarut cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  9. Saru'mana Elena pentru atatea complimente. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Naina cred c-o sa lesin de pofta !!! sunt innebunita dupa vinete !! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Naina cu mare drag te invit sa raspunzi Provocarii Dulce Romanie. Probabil ca ai vazut-o pe blog, iti reamintesc ca ingredientele sunt ciresele si menta.. Mi-ar face o deosebita placere participarea ta. Pupici si multumesc anticipat. O zi frumoasa.. Hic.. am mai papat o gurita de vanata ! ;))

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF