miercuri, 5 octombrie 2011

Strudel cu mere


Reteta este aceeasi ca la strudel cu cirese doar ca difera umplutura.
In cazul acesta am procedat astfel: 
merele se curata de coaja si se dau pe razatoare. 
Se stoarc bine de suc (atentie sa pastrati putin suc pentru a unge strudelul),se amestecate cu zahar, scortisoara, pesmet si arome.
Merele facute astfel se pun peste foaie, se ruleaza cu grija si se pun in tava in care am pus hartie de copt.
Le ungem cu putin suc de mere.
Se dau la cuptor pana se rumenesc.


Delicios!!!!

8 comentarii :

  1. Foaaaarte bun! Imi place mult de tot! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Are o culoare super.Merele imi plac enorm.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios! iar cel cu cirese imi place si mai tare ! pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. ma faci sa incerc si eu aluatul asta !stiu cat e de bun cu untura.eu am niste cornulete,reteta mamei care se fac cu untura si tare mai sunt bune.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pansy reteta este foarte veche, se vede daca este cu untura...:-). este reteta soacrei mele.

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti`` vinovata``!!! de cel mai bun strudel facut de mine si crede- ma am facut destul de multe la viata mea [53 ani]!!!multumesc ,ca impartasesti cu noi minunatele tale retete! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lucia, nu pot sa-ti spun decat ca ma bucur foarte mult ca ai avut incredere in retetele mele, si ma bucur ca le-ai incercat. Reteta este veche si foooarte buna.

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF