duminică, 9 octombrie 2011

Tarta de lamaie



Reteta este luata din cartea de bucate a Principesei Margareta a Romaniei.
Este o tarta care se face foarte usor, nu este nimic complicat si este foarte delicioasa.
Ingrediente 

Pentru 8 persoane
Blatul:
250 gr biscuiti Petit Beurre 
125 gr unt
Umplutura:
4 galbenusuri de ou
400 ml lapte condensat
50-100 ml lamaie (depinde cat de mult va place lamaia)
Bezeaua:
4 albusuri
200 gr zahar pudra
Mod de preparare:
Blatul
Biscuiti se sfarama, se pun in robot impreuna cu untul la temperatura camerei si se va obtine o compozitie omogena. Daca nu aveti robot ii sfaramati punanadu-i intr-o punga peste care treceti facaletul sau o stricla de mai multe ori.
Pe fundul mobil al unei tavi de tarta (tort) demontabila intindeti blatul si presati-l cu lingura.

Crema:
Bateti galbenusurile cu laptele condensat si zeama de lamaie. 

Reteta intiala are 200 ml de lamaie insa este foarte mult. Iese mult prea acra.
Amestecati pana la obtinerea unei creme omogene. Turnati crema deasupta blatului de biscuiti.

Bezeaua
Bateti albusurile spuma si adaugati zaharul putin cate putin. Puneti albusurile intr-un posh si decorati tarta.

Intoduceti tarta la cuptor timp de 35 minute la 180 grade, sau pana cand bezeaua prinde o culoare aurie.

Asa arata tarta in carte

Asa arata tarta mea


Pofta buna!





15 comentarii :

  1. Una crostata al limone davvero originale...chissà che buona!!!! :)

    Buona domenica,
    Raffa

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult lamaia.Arata asa apetisant.As prepapa si eu tarta,dar oare se poate fara bezea?Nu-mi place deloc bezeaua.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dia nu stiu daca merge fara bezea...:-(

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine arata! Cred ca a fost delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare fain arata!! iar combinatia e minunata.. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu sunt prea prietena cu bezeaua deasupra unei prajituri, dar cred ca am s-o modific un pic. Scot si eu cartea regala din biblioteca si fac si eu tarta caci imi inchipui ca e tare buna! Pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. cum poate sa arate prajitura asta ...e dementiala

    RăspundețiȘtergere
  8. grozav arata !e mai faina a ta ca aia din carte !

    RăspundețiȘtergere
  9. Hahaha Pansy ce haioasa esti. Te pup si cica ne vedem sambata, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Mmm...lamaie... Ce bine arata moturile alea inainte de a le baga la cauptor....dar dupa...vai vai...imi lasa gura apa!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Tocmai am pus tarta in cuptor :-) . Abia astept sa fie gata si sa se si raceasca ! Multumesc Naina !

    RăspundețiȘtergere
  12. Tocmai am pus tarta in cuptor ! Abia astept sa fie gata si sa se si raceasca :-)). Multumesc Naina !

    RăspundețiȘtergere
  13. tocmai am mancat o bucata,amestecul de biscuiti cu unt nu a iesit asa compact in rest e buna.

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF