marți, 15 noiembrie 2011

Compot de gutui



Mod de preparare:
Se spala bine gutuile de puf, se curata de coaja si se taie in bucatele potrivit de mari. 
Se aseaza in borcane, doar 3/4 din borcan. Se pune apa rece peste fructe pentru a sti cat sirop sa facem. Apa se varsa (fara fructe) intr-o cratita si se pune la fiert cu zahar dupa gust. Eu am pus cca 2 linguri la un borcan de 800 gr.Pentru aroma puteti pune si jumatate de pachetel de zahar vanilat la fiecare borcan.
 Se fierbe siropul la foc iute.
Se adauga gutuile in siropul fierbinte si se fierb cca 10 minute . 
Se scot apoi si se pun in borcane impreuna cu siropul. Se capseaza borcanele si se pun in prosoape mai groase pana la racire.




6 comentarii :

  1. Are o aroma deosebita acest compot.O seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. delicios dar din pacate nu sunt gutui pe aici.pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Am facut saptamana pentru prima data in viata mea :D Mi-a iesi demential :) Am pus si putina scortisoara si vanilie :) Miroase demential :) Multuuumesc !! Mi-am luat borcane ca mai vreau sa fac si maine :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum am vazut ca de bucurie am mancat din litere ! Prea mult entuziasm :):D

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF