joi, 8 decembrie 2011

Branza feta la cuptor

 Branza feta la cuptor este un aperitiv care te duce intotdeauna cu gandul la Grecia. 
Este foarte usor de preparat si delicios.

Ingredientele sunt:
300 gr branza feta
2 linguri ulei de masline
piper
oregano
1 catel de usturoi

Se aseaza branza pe o folie de aluminiu si se pune intr-un vas de yena.
Peste branza punem uleiul, piperul, oregano si usturoiul taiat felii.
Dam la cuptorul incins pentru 20 minute la 180 grade.

Daca va place picant, tocati si un ardei iute peste branza.
Dupa 20 minute se scoate de la cuptor si se serveste calda, cu felii de paine prajita si rosii, direct din folia in care a fost coapta.


11 comentarii :

  1. arata fantastic de bine! Foarte frumos si mesajul de bun venit :*
    te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Emi, si eu te pup si te felicit pentru inel...:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm....gustoasa tare! chiar mi-ai dat o idee buna ptr cina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de bine arata!!!Eu sunt mare fan feta asa ca am trecut-o pe lista. Pup cu drag!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Laura, si mie imi place feta foarte mult , preparata asa este nemaipomenita. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Haplea, sa-mi spui daca ti-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy, este o gustare care se prepara imediat si este delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca-i un deliciu! Salivez numai cand ma gandesc :)

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF