marți, 20 decembrie 2011

Mini eclere


Despre aceste minieclere nu pot sa va spun decat ca dispar foooarte repede de pe platou...abia apuc sa le fac cateva poze..:-)
Ingrediente pentru cojile de ecler:
 500ml de apa
200g de unt
300g de faina tip 480
10 oua
un strop de sare
Incepem prin a pune pe foc apa cu untul taiat cubulete si sarea.
Cand incepe sa fiarba, se trage de pe foc, si se pune toata faina amestecand cu o lingura de lemn sau un tel.
Se lasa cateva minute sa se raceasca, iar apoi se pun intr-un vas mai mare.
Amestecam aluatul cu mixerul la viteza mica, si adaugam ouale unul cate unul.
Dupa ce am pus toate ouale, mai mixam aluatul rezultat inca 10-15 minute.
Cu ajutorul poshului formam mini eclere in tava tapetata cu hartie de copt. 

Se dau la cuptor la 180-190 grade cca 20-25 minute.
Din ingredientele de mai sus mi-au iesit cca 50 coji.
Mini eclerele le-am umplut cu crema de vanilie pe care o folosesc la cremsnit. 
Reteta o gasiti aici.
Pentru a glazura minieclerelor avem nevoie de 200 gr ciocolata si 150 ml smantana.
Se pun intr-o craticioara pe foc mic amestecand mereu pana se topeste ciocolata si se face o crema lichida.
Se ia de pe foc si se lasa sa se raceasca, astfel se mai si solidifica. 
Se trec eclerele prin glazura.
Pofta buna!

7 comentarii :

  1. Delicioase!
    Atatea dulciuri super bune am vazut in ultimul timp ca nu stiu la care sa ma opresc.
    Iti doresc un Craciun minunat cu multe bucurii si liniste in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce frumoase sunt cojile!
    Am facut si eu niste coji dar ale mele nu si-au pastrat forma :(
    Poate ar fi fost bine sa pun mai putine oua? Habar ca n-am!
    Am sa le umplu sambata cu crema de vanilie si de ciocolata - ca asa e comanda ;P

    Ale tale arata foarte profesionist. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac eclerele la nebunie! :) Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarbatori fericite, cu sanatate, bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  5. Le-am mancat de anul trwecut, dupa cum vad!

    RăspundețiȘtergere

Print

Print Friendly and PDF